niedziela, 18 stycznia 2009

Metin2 - Skille i PVP - Poradnik


Skille
Aby dostać się do menu Skilli należy wcisnąć klawisz V.
Możesz używać wszystkie skille, ale nie od razu.
Gdy któryś ze skilli osiągnie 17-20 poziom, gdy użyje się księgi to skill przechodzi na 2 poziom. Teraz jest on o wiele mocniejszy. To samo jest z 3 poziomem.

PvP
W grze PvP (Player vs Player) dostępne jest dopierdo od 15 poziomu. Twoim głównym zadaniem jest zabijanie graczy z innych miast. Można też zabijać graczy z twojego miasta. Aby to zrobić należy kliknąć PPM* na innego gracza i wybrać opcję Duel. Za zabijanie graczy otrzymuje/traci się Rank Point?y, ale o nich później.

2 komentarze:

  1. naprawde bardzo dobry poradnik, ktos musial sie bardzo napracowac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć wszystkim,

    Gracie w Metin2 ? chciałem was zaprosić na największy portal, który jest poświęcony tej grze:

    http://g-metin2.pl

    Znajdziecie między innymi:
    "Dodatki do Metin2 !" - http://g-metin2.pl/index.php?go=dodatki
    Oraz:
    "Poradnik "od 1 lvl do 50 lvl w tydzień" + Dodatki !" - http://g-metin2.pl/index.php?go=poradnik

    Chciałbyś mieć swój własny serwer Metin2 ? żaden problem ! zobacz:

    http://g-metin2.pl/index.php?go=wlasnyserwer

    I wiele więcej, ale to oczywiście gdy odwiedzicie http://G-Metin2.pl !

    I oczywiście wiele więcej na temat tej gry ! a jeszcze jedna taka ważna sprawa, mamy konkurs w którym są różne cenne nagrody, ale jest jedno małe, ale trzeba odpowiedź na pięć pytań, ktoś chętny ?

    http://konkursy.icgo.pl

    A może gracie w inne gry ? jeżeli tak to zapraszam na http://ICGO.pl, znajdziecie tam stronki o:
    Tibii, Margonem, 4Story, Last Chaos, Airrivals, Nostale, Prison Wars, mam nadzieje, że się wam przyda.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń